usluga vanjskog informaticara

Usluga vanjskog informatičara

Ako tvrtka, koja nije u ICT sektoru, ima zaposlenu osobu na radnom mjestu informatičara, ukoliko sve radi i taj informatičar nema intervencija, znači da on nema što raditi jer sve super funkcionira. Krivo! To zapravo znači da je informatičar dobar i da je sustav posložen da tako funkcionira. Ako je svaki dan potrebno nešto na sustavu intervenirati, znači da nije dobra infrastruktura – ili informatičar koji ju održava.

Da li Vam ispričana priča zvuči poznato? Sada okrenimo tu priču – ako nemate informatičara u tvrtki i/ili nemate dobru uslugu informatičke podrške – koliko će Vam vrijediti usluga koju nemate (na vrijeme, kvalitetnu ili uopće) kada Vam Vaše računovodstvo treba isplatiti plaću, a to ne može zbog greške na računalu? Kada trebate poslati ponudu važnome klijentu, a e-mail ne funkcionira? Kada trebate “spržiti” CD, a jedina osoba koja to zna i može napraviti u tvrtki je na godišnjem ili bolovanju? Kada trebate objaviti nešto na službenoj web stranici, a trenutni administrator stranice je na službenom putu? Kada … i tako unedogled …

O usluzi

Najskuplji informatičar (ili informatičarka) je onaj kojeg nemate u svojoj tvrtki. Činjenica. Za one koji ne žele ili ne mogu zaposliti osobu na tom radnom mjestu, a dobro bi im došla usluga te vrste, mi nudimo rješenje. Kvalitetno i povoljno pružamo uslugu vanjskog informatičara za tvrtke sa više zaposlenika (podložno dogovoru, opsegu posla, opisu posla i drugim elementima), idealno od 10-50 zaposlenika – a koje trenutno nemaju vlastitog informatičara (ne želimo nikome uzimati posao) ili nisu zadovoljne postojećim uslugama od nerijetko najmanje dvije različite tvrtke (svaka pokriva svoj dio). Pojednostavljeno, što jedan informatičar “normalno” radi na radnom mjestu informatičara:

  • održavanje svih računalnih sustava
  • instalacija i reinstalacija operativnih sustava i različitih programa
  • sigurnosna pohrana podataka
  • predlaganje mjera za veću iskoristivost postojeće opreme i infrastrukture
  • predlaganje nabavke softvera/hardvera koji bi povećao sigurnost i/ili produktivnost u svakodnevnom radu, smanjio operativne troškove i olakšao zaposlenicima rješavanje poslovnih zadataka
  • oblikovanje i provjera dokumenata
  • napredno korištenje programa za obradu teksta, slike, tabličnih kalkulatora, prezentacijskih programa, programa za arhiviranje, cloud rješenja i dr.
  • pomoć djelatnicima u korištenju računala, telefona, mobitela i ostale ICT opreme nužne za obavljanje djelatnosti
  • izrada pomoćnih dokumenata (telefonskih imenika, natpisa za vrata/stolove, naljepnica, akreditacija, …)

Kako izgleda izostanak takve usluge?

Nastavno na prethodno navedeni, jednostavni opis, onoga što prosječni informatičar može (i treba moći) odraditi u svakodnevnom poslovanju kod svog poslodavca, u nastavku dajemo prikaz mogućih situacija kada informatičara (ili kvalitetnu uslugu istog) nemate:

  • padne računalna mreža – možda je do routera, možda do produžnog kabela, možda do osigurača … ako zovete u pomoć bilo koga tko će prvi put doći do Vas, za njih ste “crna kutija”, ne znaju specifičnosti Vašeg sustava, koji su poznati kvarovi i obrasci ponašanja, te sama detekcija kvara može potrajati puno više nego što traje njegovo otklanjanje. I tako svaki put ispočetka, ukoliko nemate istu osobu ili isti tim koji Vam to može popraviti
  • “rikne” računalo – a obično je neki rok za poslati neku dokumentaciju nekome. Praksa pokazuje da dnevni backup rijetko kada postoji, jedino ekspresno rješenje je da se izvadi tvrdi disk iz računala, ubaci u drugo računalo ili u vanjsku ladicu, te se tako barem može doći do podataka za nastavak rada, dok se ne osposobi staro računalo ili ne nabavi novo (ovisno o kvaru) – no, da li imate osobu u tvrtki koja to zna i može napraviti?
  • gubitak podataka – slučajno se obriše dokument na računalu, koji je velik možda samo nekoliko stranica, ali vrijedi Vama nekoliko tisuća nečega … znate li kako doći do tog dokumenta, zašto nije bilo sigurnosne kopije, a što ako je došlo do vanjskog napada te ste ostali bez dijela dokumentacije ili bez svega?
  • imate relativno novu opremu, a ne koristite sve njezine mogućnosti – ne koristite mrežni multifunkcijsku uređaj za skeniranje dokumenata na bilo koje računalo u tvrtki, ne znate da možete ispisati dokument direktno sa mobitela na pisač, da Vaša Office 365 licenca uključuje cloud pohranu sa npr. čak 1 TB prostora, …
  • ručno prepisujete dokumente – a postoje OCR rješenja koja Vam skenirani ili fotografirani dokument pretvore u tekst, kojeg odmah možete uređivati
  • šaljete van dokumente koji su pravopisno i gramatički neispravni  – a vjerojatno nemate podržan hrvatski jezik za gramatičku provjeru, jer koristite uredske programe koji su na nekom drugom jeziku
  • dobijete Excel tablicu (ili obrazac) koja ne stane na ekran, prepuna je formula i skripti te Vam padne mrak na oči – a možete ju bez problema ispisati da bude čitljiva na A3 formatu (ukoliko Vam je dostupan), iako Vam njezin standardni ispis znači da ćete dobiti 10 A4 stranica
  • “ne prolaze mi e-mail poruke van” – a zaposlenik se uporno trudi poslati sadržaj cijelog CD-a
  • treba hitno izraditi 50 naljepnica za kuverte – a ne znate odakle bi počeli, jer Vas cirkularnom pismu nitko nije naučio

Zvuči poznato, no što sada?

Nadamo se da su Vas prethodne točke nasmijale ali i motivirale da sami preispitate stanje u Vašoj tvrtki. Naša namjera nije nekoga uvrijediti, nego samo navodimo životne situacije u kojima se gotovo svakodnevno mogu naći djelatnici koji nisu završili informatiku – kao predmet, kao edukaciju ili kao tečaj, a u konačnici, kojima to nije ni u opisu posla (da, znamo, jedan od uvjeta za zapošljavanje je poznavanje rada na računalu, no to realno nema neku težinu u stvarnom životu). Sve što smo prethodno naveli oduzima vrijeme i koncentraciju, ruši produktivnost i kvalitetu posla ili pružene usluge, a zaposlenici se bave tim stvarima na način koji će im potrošiti puno više vremena nego što je to, danas, u 21. stoljeću, potrebno. Ako Vas do sada nismo uvjerili da Vam trebamo, slobodno preskočite tekst u nastavku – ako se slažete sa našim zapažanjima i smatrate da Vam možemo pomoći u Vašem poslovanju, idemo na iduću točku.

Što mi zapravo nudimo?

Sve i više od onoga što smo već naveli (naravno, prema dogovoru na obostrano zadovoljstvo). Pojednostavljeno, Vaše brige oko korištene opreme i informacijsko-komunikacijske infrastrukture su naša briga i predmet zanimanja. Za Vas možemo biti posrednik prema tele-operaterima u rješavanju kvalitetnije i povoljnije usluge, dogovorima oko produljenja ugovora, izvlačenju maksimuma iz svake pojedine lokacije što se tiče pristupa internetu i brzini podatkovne veze i sl. Pored toga, za Vas možemo nabaviti opremu (kao posrednik) koja Vam treba u Vašem poslovanju, neovisno o tome da li se postojeća pokvarila ili trebate nešto sasvim novo što do sada niste koristili. Naša prednost u ovom kontekstu je što imamo različite klijente koji imaju specifične potrebe za opremom, ta sva ta znanja i iskustva koristimo kako bi svima mogli bolje pomoći i uspostaviti što je moguće kvalitetniju radno okolinu što se tiče ICT opreme. Dnevne probleme koje imate na računalu (kada iskoči neka poruka, a ne znate dalje i sl.) otklanjamo u pravilu bez potrebe za dolaskom do Vas (udaljenim spajanjem). Znamo u svakom trenutku što koristite, te u slučaju nepredviđenih okolnosti možemo brzo riješiti većinu situacija za koje drugima tek treba vremena da vide kakvo je početno stanje.

Preduvjet za ovaj oblik suradnje je naručena analiza ICT opreme. Zašto? Ne želimo situacije “crne kutije”, gdje je postojeća infrastruktura za nas nepoznanica, jer su to uvjeti u kojima je najteže, najsporije i najskuplje otklanjati kvarove i zastoje u radu prouzrokovane svakodnevnim radom (a što uključuje i pogrešno korištenje opreme). U takvim situacijama vrijeme gubite i Vi i mi – a vjerujemo da je vrijeme nešto što se ne može kupiti, stoga dostupno vrijeme želimo iskoristiti na najbolji mogući način (vjerujte nam da ni nama nije u interesu satima šarafiti po nečemu što se može riješiti za puno manje vremena).

Posebne napomene

  • realizirana analiza ICT opreme preduvjet je suradnji u okviru usluge vanjskog informatičara
  • u skladu sa Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka (u industriji, medijima i javnosti poznatijom kao GDPR) Vaše podatke ne uključujemo u analizu. Pored toga, preduvjet za izradu analize je potpisivanje izjave o tajnosti podataka, kojom se obvezujemo čuvati informacije dobivene od strane klijenta i eventualne informacije dobivene prilikom izrade analize (a što proizlazi iz pristupanja ICT infrastrukturi) poslovnom tajnom
  • u skladu sa svim važećim zakonskim propisima, ako prilikom izrade analize ICT opreme uočimo kazneno djelo, u skladu sa Kaznenim zakonom isto ćemo prijaviti nadležnim institucijama, odmah i bez iznimke, te bez obavještavanja klijenta (Članak 20. navedenog zakona – “Tko propusti spriječiti nastupanje zakonom opisane posljedice kaznenog djela odgovarat će za nečinjenje ako je pravno obvezan spriječiti nastupanje takve posljedice i ako je propuštanje po djelovanju i značenju jednako počinjenju tog djela činjenjem.“)
  • opis posla u sklopu usluge vanjskog informatičara prilagođava se realnim potrebama klijenta – izrada nove web stranice, analiza prostora na zahtjev i slične usluge su posebne aktivnosti, te njih ne nudimo u cijenu ove usluge – no, možemo dogovoriti povoljniju cijenu ako imamo sklopljen ugovor kako bi na obostrano zadovoljstvo proširilo suradnju
  • ovom uslugom ne preuzimamo posao koji je dodijeljen konkretnoj osobi – ne radimo aktivnosti za koje je netko drugi zadužen (ne pristajemo na prijenos obaveza na nas – pojednostavljeno, ako neki djelatnik treba izraditi određeni dokumenti, ne može taj zahtjev preusmjeriti na nas, da mi taj posao odradimo umjesto njega – može se dogovoriti kao dodatna usluga sa svojom cijenom)

Kontaktirajte nas za ponudu

    © 2022. leramis d.o.o. | Sva prava pridržana | Pravila korištenja | Izjava o privatnosti

    “Kolačići” na ovoj web stranici koriste se za postavke prikaza (jezik), kako bi web stranica bila bolje prilagođena potrebama korisnika. Pored toga, moguće je da se koriste sustavi za praćenje korištenja web stranice (poput Google Analytics ili sličnih), koji također koriste “kolačiće”, kako bi se korisnika moglo pratiti na razini stranice. View more
    Cookies settings
    Prihvaćam
    Odbijam
    Privacy & Cookie policy
    Privacy & Cookies policy
    Cookie name Active
    “Kolačić” je mala datoteka koja traži Vaše dopuštenje da bude smještena na Vaš tvrdi disk na računalu. Jednom kada ga prihvatite, ta datoteka se smješta na Vaš tvrdi disk te pomaže analizirati web promet ili Vas obavještava o posjetima određenim web stranicama. “Kolačići” omogućuju web aplikacijama da odgovaraju na Vaše individualne potrebe. Web aplikacija može prilagoditi svoje djelovanje Vašim potrebama i željama tako da prikuplja i pamti podatke o Vašim interesima i navikama. Mi koristimo tzv. “tracking cookie” kako bismo identificirali stranice koje koristite i posjećujete. To nam pomaže analizirati podatke o Vašim navikama koje koristimo kako bismo poboljšali našu web stranicu i kako bi je prilagodili potrebama korisnika. Mi koristimo ove podatke za statističke analize, a zatim se ti podaci uklanjaju iz sustava. “Kolačići” nam pomažu pružiti bolju web stranicu, omogućuju nam pratiti koje stranice su Vam korisne, a koje ne. “Kolačići” nam ni na koji način ne daju pristup Vašem računalu ili bilo kakve informacije o Vama, osim podataka koje ste odabrali podijeliti s nama. Možete prihvatiti ili odbiti “kolačiće” prilikom prvog posjeta ovoj web stranici. Većina web preglednika automatski prihvaća “kolačiće”, ali uobičajeno je da možete podesiti web preglednik da odbije “kolačiće” koje želite odbiti. To Vas može spriječiti da u najvećoj mogućoj mjeri iskoristite mogućnosti i funkcionalnosti web stranica.
    Save settings