Kratki pregled
- usluga dostupna fizičkim i pravnim osobama
Ostale usluge
Savjetovanje pri kupovini
Da, znamo – teško je kada imate novac, a ne znate što kupiti. A još teže je kad nemate dovoljno novca, a trebate nešto kupiti. Trebate pomoć?
Tu smo da Vam pomognemo sa svojim iskustvom i savjetima. Recimo da trebate opremiti svoj novi ured sa opremom, vjerojatno ne znate koji proračun Vam je potreban (jedno računalo može Vas koštati 5.000 kn i 25.000 kn – no da li Vam je ovo drugo zaista potrebno? A da li će Vam ono prvo biti dovoljno za Vaše potrebe?). Možda imate proračun ili određeni iznos koji trebate uložiti, a želite dobiti najviše za najmanje? Mi svakodnevno pratimo novu tehnologiju, te zahvaljujući našim klijentima s kojima imamo odličnu suradnju, imamo uvid u uredske potrebe i znamo jako dobro što od opreme ima smisla, a što nema, odnosno – što je financijski opravdano, a što nije. Ako želite da Vaši zaposlenici rade na računalima od 25.000 kn, čestitamo, ali ako će oni samo sastavljati dokumente i slati e-mail poruke, za to će Vam vrlo vjerojatno biti dovoljno i nekoliko puta jeftinije računalo – osim ako težite prestižu. A i za to ima lijeka – postoje računala i za 50.000 pa i više kuna.
O usluzi
Preuzimamo ulogu savjetnika, posrednika i integratora – prema Vašim željama, potrebama i mogućnostima. Za Vas možemo pronaći prikladnu ICT opremu, nabaviti je za Vas i integrirati u Vaše poslovanje (mehanizam “ključ u ruke”). Ne uzimamo postotak od opreme, jer ju mi ne preprodajemo – nismo i ne želimo biti prodavači, njih na sreću ima više nego dovoljno, što na našem, što na stranom tržištu. No, mi Vam možemo pomoći da određenu opremu nabavite povoljnije istražujući i dogovarajući uvjete plaćanja i isporuke koji su u skladu sa Vašim očekivanjima. Ono što mi naplaćujemo je savjetovanje, koje je vezano na količinu posla koja je potrebna kako bi se realizirala ova usluga. Cijela priča je puno povoljnija ukoliko ste naš klijent ili ako to želite postati (jer znamo već dovoljno o Vašoj opremi, što u konačnici i naš posao pojednostavljuje). Ako ne znamo o Vama i Vašim potrebama, za adekvatno rješenje biti će nam potrebno više vremena kako bismo vidjeli što trenutno koristiti i što je najbolje za Vas.
Možemo Vam pomoći oko ICT opreme, ali i drugih uredskih elemenata, koji Vam mogu podići sigurnost prostora, sigurnost zaposlenika, povećati produktivnost … neovisno o tome da li se radi o proizvodu ili nekoj usluzi. U čemu je razlika između naše usluge i Vašeg odlaska do najbliže trgovine informatičke opreme? U tome što naš cilj nije samo prodati opremu (a pogotovo onu koja je na akciji, zbog promjene asortimana ili velike količine na lageru). Prodavač Vam može ponuditi i više nego dobru opremu, ali koja ne bude adekvatna za vaše potrebe. Primjer: htjeli biste uzeti 27″ monitor, a zbog fizičkog ograničenja na nekom radnom mjestu, monitor veći od 22″ jednostavno ne stane. Da li ste to uzeli u obzir? Netko Vam može ponuditi notebook računalo sa SSD diskom od 240 GB (sigurno da je brz u radu), ali Vi imate 400 GB podataka. Netko Vam može prodati mrežni pisač, i Vi ga uzmete, počnete spajati, zaključite kako ga nemate gdje spojiti na postojeću mrežu, jer su Vam sve postojeće LAN utičnice zauzete (odnosno, treba Vam bar još jedan switch … koji radi na struju … a onda će Vam nedostajati i još jedna strujna utičnica). I tako dalje …
Pokušali smo na zanimljiv i pomalo smiješan način objasniti što naša usluga savjetovanja podrazumijeva, ali vjerujte nam, ništa od navedenog nije izmišljeno ni nerealno. To su sve situacije koje se događaju gotovo svakodnevno, a o kojima prodavači opreme ne razmišljaju – odnosno, da ne ispadne da ih pogrešno optužujemo ili podcjenjujemo njihov pošten i naporan rad – oni uz najbolju moguću volju ni ne mogu znati što Vi točno trenutno imate u svom prostoru te što Vam točno treba.