Kao što smo ranije najavili na našoj Facebook stranici, sada to i ispunjavamo. Imamo dvije zanimljive elektroničke “igračke”, koje nam stoje neiskorištene. Kao nove te im ovim putem želimo naći drugi dom i bolju primjenu.
Uvjet za prijavu je da se prijavljuju aktivne udruge registrirane u Hrvatskoj (https://registri.uprava.hr/#!udruge). Jedna udruga smije biti prijavljena najviše jednom, te jedna udruga smije zatražiti samo jedan od dva komada opreme koju nudimo. Dodatno, očekujemo da udruge koje se prijavljuju imaju poveznicu sa tehnologijama, audio-vizualnim djelatnostima, fotografijom, glazbom i sl. (odnosno one kojima bi oprema bila od najviše koristi).
Prijavu udruge može odraditi bilo koja osoba, ne mora čak biti njezin član, no s obzirom da će se raditi Ugovor o donaciji koji će morati biti potpisan od strane Predsjednika/Predsjednice udruge, bilo bi dobro da oni sami budu uključeni u ovaj postupak.
Oprema je kao nova, donacija je po principu “as-is” (ono što vidite na slikama je upravo ono što ćete i dobiti). Sve je u potpunosti ispravno i sve dolazi sa svom pratećom opremom, osim originalne ambalaže. Preuzimanje prema dogovoru, poželjno osobno, na području Varaždina ili Zagreba. U slučaju slanja, trošak na sebe preuzima udruga. Preduvjet za primopredaju je obostrano potpisan Ugovor o donaciji, koji ćemo mi pripremiti (jedna od stavki Ugovora je i zabrana prodaje donirane opreme, kao i korištenje opreme u privatne svrhe od strane članova udruge – tako da i to vrijedi imati na umu prije podnošenja prijave).
Nije u planu svečana primopredaja ni naslikavanje, no poželjno je da na svojim web stranicama, društvenim mrežama i gdje god je to moguće Udruga objavi informaciju da je dobila donaciju opreme od tvrtke LERAMIS d.o.o.
O kojoj opremi se radi?
- Dvostruki audiokazetofon Teac W-1200 (https://teac.jp/int/product/w-1200/top)
- DSLR stabilizator DJI Ronin RSC2 Combo (https://www.dji.com/hr/rsc-2)
Oba uređaja imaju knjigovodstvenu vrijednost veću od 2.500 kn bez PDV-a, što smatramo solidnom investicijom, tj. donacijom u rad bilo koje udruge. Starost opreme je oko 2 godine.
Uvjeti prijave
Jedna udruga može tražiti samo jedan komad opreme. Udruga mora biti aktivna u trenutku završetka roka za prijavu (status će se provjeriti u registru Ministarstva pravosuđa i uprave). Prijava se vrši putem Facebook komentara koji su na dnu ove objave (morate imate korisnički račun na toj društvenoj mreži). Valjana prijava je ona iza koje stoji pravo ime osobe koje se poklapa s poveznicom (npr. Ivan Horvat i poveznica na stranicu profila oblika facebook.com/ivan.horvat – bitno je da se ime može vidjeti u poveznici, brojke i druge znakovi pored toga su prihvatljivi). Pajo Patak i slične kombinacije kao naziv/poveznica profila nisu prihvatljivi te će takve prijave biti obrisane.
Valjana prijava (komentar na ovu objavu) ima oblik kako slijedi:
- Što: TEAC ili DJI (navesti samo jednu od ove dvije mogućnosti)
- Naziv: Udruga “Limeni svirači”
- OIB: 11223344556
- Adresa: Nova ulica 10, 12345 Staro selo
- Glavne aktivnosti: rečenica-dvije o radu udruge
- Godina registracije udruge: 1998.
- Kontakt osoba: ime i prezime predsjednika/ce ili dopredsjednika/ce ili tajnika/ce udruge (ovo se mora podudarati sa izvatkom udruge iz Registra udruga). Ukoliko želite, možete navesti i broj telefona i/ili e-mail adresu, no ionako će oni prvo trebati kontaktirati nas nakon objave dobitnika.
* podebljane riječi ne moraju biti u prijavi, samo obilježavaju što koji redak mora sadržavati.
“Kvaka” prijave
Kako ne bi ispalo da previše lako dolazite do opreme, sama prijava neće biti dovoljna. Tu dolazimo do motiviranja Vaših članova i fanova na glasanje za Vaš komentar, te će opremu dobiti ona prijava s najviše lajkova do završetka ovog poziva. U slučaju da dvije objave imaju isti broj glasova, opremu će dobiti prijava koja je stigla ranije (tj. komentar koji je napisan ranije).
Drugim riječima, stranica ove objave će Vam postati poligon na kojem možete pokazati koliko je Vaša udruga vješta u motiviranju svojih članova i pratitelja. Facebook sam po sebi blokira raznorazne pokušaje manipulacije sa glasovima (lažni profili i slično), tako da taj dio prepuštano njima, no ukoliko primijetimo nelegalne aktivnosti i pokušaje namještanja glasova, ovaj poziv može biti prekinut u bilo kojem trenutku bez prethodne najave.
Ukoliko će doći do promjene pravila, ista će biti objavljena ovdje, no nadamo se da za to neće biti potrebe.
Rok za prijavu
Vrijedi od sad (18. srpnja 00:00) do 18. kolovoza 00:00. Objava udruga dobitnika donacija bit će 18. kolovoza u 19:00 sati (u samostalnom članku na našoj web stranici). Dobitnici nam se trebaju javiti u roku od 3 kalendarska dana, u protivnom će izgubiti pravo dobivanja donacije, te će ona pripasti idućoj prijavi prema broju glasova. Dakle, redovito pratite naše objave i Facebook stranicu.
Slobodni ste podijeliti objavu koliko god široko i daleko je to moguće, možda s ovim informacijama razveselite neku lokalnu hrvatsku udrugu kroz mogućnost da relativno jednostavno (i besplatno) dobiju vrijedan komad opreme.
Toliko za sad od nas, sretno svima i nadamo se dobrom odazivu na ovu našu akciju.
Facebook komentari